Wycieczka do Warszawy jako nagroda w konkursie wiedzy o polityce

Dnia 6 grudnia 2017 r. ośmiu uczniów Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu wraz z opiekunem Panią Małgorzatą Sobczak, wczesnym rankiem wyjechało do Warszawy. Wyjazd ten był nagrodą za uzyskanie najwyższych wyników w konkursie wiedzy o polityce, którego organizatorem był Poseł na Sejm RP Paweł Szramka.

Zwycięzcy konkursu: Dominik Karczyński z kl. IV AA, Wojciech Pociżnicki i Natalia Ścibior z kl. IV CI, Wiktoria Chylińska z kl. I AA oraz Dagmara Romianowska, Klaudia Polanowska, Julia Chmiel i Magdalena Kaczyńska z kl. I DW przybyli w środę o 6:30 na parking przy Cinema City, skąd miał nastąpić odjazd z Torunia do Warszawy. Wszyscy podekscytowani, z niecierpliwością oczekiwaliśmy na autokar. Gdy przyjechał szybko zajęliśmy miejsca i nasza podróż do Warszawy rozpoczęła się. Zajęła ok. 4 godzin. Kiedy przybyliśmy na miejsce, pierwszym punktem wycieczki było godzinne zwiedzanie warszawskiej starówki. Następnie udaliśmy się do Sejmu, gdyż tam o godz. 13:20 mieliśmy rozpocząć zwiedzanie wraz z Panem Pawłem Szramka, posłem na Sejm RP, a także fundatorem wycieczki. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat funkcjonowania Sejmu, mieliśmy również okazję obserwować na żywo obrady sejmu z galerii. Po zakończonym zwiedzaniu, przyszedł czas, aby się posilić. Pan Paweł Szramka zaprosił Nas na obiad do restauracji sejmowej. Jednakże wszystko co dobre, szybko się kończy i nasz pobyt w Warszawie również dobiegł końca. Wracaliśmy do Torunia bogatsi o nowe doświadczenia, wyposażeni w nowe informacje i pamiątkowe gadżety, które będą nam przypominać tę wyjątkową przygodę.